ZALETY SILNIKA

Pod koniec suwu rozprężania otwiera się zawór wylotowy i spaliny ostatecznie rozprężając się uchodzą do rury wydechowej. .Z kolei tlok zbliżając się jeszcze bardziej do walu korbowego odsłania szczeliny ładujące i zaczyna się przepłukiwanie cylindra, które kończy się dopiero z chwilą przesłonięcia tych szczelin przez tłok, już po rozpoczęciu się suwu sprężania.Zalety silnika dwusuwowego w porównaniu z silnikiem cztero­suwowym o podobnej mocy: prostota konstrukcji (zwłaszcza przy wstępnym sprężaniu w skrzyni korbowej), większy pojemnościowy wskaźnik mocy (raczej tylko silniki wysoko­prężne), bardziej regularny bieg silnika, mniejsze wymiary.

Witaj na moim serwisie ! Jeśli szukasz strony dzięki której będziesz mógł rozwinąć swoje pasje to doskonale trafiłeś! Portal w całości poświęcony jest tematyce hobby! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)