Walka sprzedawców z nabywcami

W zasadzie przez cały czas w świecie zakupów toczy się walka sprzedających i kupujących. Ci pierwsi za wszelką cenę chcą sprzedać towar jak najdrożej, a ci drudzy chcą go jak najtaniej kupić. Z tej rywalizacji wynika całe pojęcie konkurencyjności, która jest wymagana w każdym biznesie do uzyskania maksymalnej efektywności. Można bardzo łatwo zrozumieć, że sprzedawcy mają bardzo ważną przewagę nad konsumentami. Mogą stworzyć coś co będzie kusiło tak niewyobrażalnie, że każdy człowiek będzie chciał dokonać zakupu niezależnie od ceny. Jest to istota dobrej sprzedaży, której jednak współcześnie brakuje. Z jakiego powodu jej brakuje? Sprzedawcy są często zatrudniani prosto z ulicy, bez żadnego przeszkolenia. Jedynie prawdziwi profesjonaliści mogą jednak zdobyć długoterminowe zaufanie klientów. Każdy racjonalnie myślący przedsiębiorca oraz konsument zauważy, że istotne jest nie podejście do rywalizacji, ale raczej reguła współpracy, która powinna być dziełem dwóch stron. Sprzedaż oraz kupno realizowane na zasadach win win to najlepsze możliwe wyjście z opisywanej sytuacji. Warto współpracę w obszarze zakupowym wdrożyć jak najszybciej, ponieważ może przynieść całemu społeczeństwu naprawdę wiele dobrego.

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)