GÓRNA GRANICA

Górną granicą najbardziej ekonomicznego wykorzystania taboru samochodowego jest przeważnie odległość do około 65 km. Rodzaj eksploatowanego taboru ma również duży wpływ na wysokość kosztów własnych przewozu, ponieważ zmiany rodzaju (asortymentu), liczebności i ładowności taboru  wpływają na kształtowanie się poszczególnych elementów kosztów, jak: materiały pędne, zużycie ogumienia, amorty­zacja taboru, naprawy itp. Stopień wykorzystania. taboru (samochodów i przyczep) rzutuje decydująco na wysokość kosztów przewozu. Jeżeli np. przyczepy są należycie wykorzystane, wzrost produkcji jest znacznie większy niż zwiększenie kosztów, a zatem następuje obniżka kosztu jednostkowego usług przewozo-‚ wych.

Witaj na moim serwisie ! Jeśli szukasz strony dzięki której będziesz mógł rozwinąć swoje pasje to doskonale trafiłeś! Portal w całości poświęcony jest tematyce hobby! Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)